Pura Hiperactivitat

Pura Hiperactivitat

dijous, 9 de desembre del 2010

Entrada 10: El Pont del Roger

Aquests cinc dies de lleure no he fotut ni brot, els he aprofitat com es degut: Dormint fins les dotze, no sortint de la ciutat i fent els mínims esforços possibles (excepte dissabte perquè havíem de fer un treball de socials).
Dissabte al matí com he dit anteriorment, el Martí, l'Albert i jo vem anar a casa el Roc per tal de enllestir el treball. A la tarda vaig quedar amb la meva xicota, la Marta. Vem anar al "El Corte Inglés" i després a berenar al McDonalds (quin gran berenar).
Diumenge al matí vaig dormir, vaig recuperar tot el son perdut durant el curs. A la tarda vaig estar solet a casa amb la Marta i bé, ometo els següents fets. Més tard, vaig anar a casa els avis a celebrar el sant de la meva mare i la meva avia.
Dilluns l'Albert i jo vem quedar amb la Mariona i la Marta, dos noies que junt amb dos altres tenen un grup anomenat Hazen Eyes. Vem anar a fer un vol i després a menjar un crep.
Dimarts al matí no vaig fer res d'interessant i a la tarda vaig tornar a quedar amb la Marta, vem tornar a anar per l'Eix Macià (que n'he acabat fins als ous).
Dimecres estava traumat, ja que era l'últim dia de festa i m'havien passat volant. No tenia ganes de fer res, però per no quedar-me a casa rallant-me, a la tarda vaig sortir amb el Martí, l'Albert i el Jaume. Tots estàvem tant cansats que semblàvem morts caminant.
Vaja, que he passat uns cinc dies força avorrits sense res de especial ni rellevant.

Això si, em vaig enganxar a aqesta cançó.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada