Pura Hiperactivitat

Pura Hiperactivitat

dijous, 9 de desembre del 2010

Entrada9: Pont (Martí)

Aquest pont vaig passar-me tots els dies a Sabadell.
-El Dissabte vaig quedar amb l'Albert, el Roc i el Roger per acabar un treball de la revolució francesa "per socials".
-El Diumenge vaig quedar amb el Ripo, el Pons i el Juanma per tenir una tarda, com ho diria.... Friki.
-El Dilluns va ser un dia d'aquells que no et ve degust fer res i com que no tenia que fer res em vaig quedar a casa tocant la guitarra, mirant la tele i dormin, dormin molt.
-El Dimarts va ser el dia mes actiu de tot el pont, em vaig despertar d'hora i vaig anar a Barcelona. Allí vaig passar-me el dia voltant per botiges de música i botiges de roba. Després cap a les 7 hores, me'n vaig tornar a Sabadell i allí vaig passar el que quedava de dia.
-El Dimecres vaig quedar amb el Roger, l'Albert i el Jaume per anar a fer un vol, la veritat és que varem portar un ritme molt passiu i ens varem pasar la major part de la tarda asentats en un banc.
I d'aquesta manera vaig passar els meus dies de pont, que la veritat que no han estat res de l'altre món, però s'ha de complir, vinga ja està!
-Ara us pasaré un video, en el que es mostra el que podria haver sigut jo d'urant aquest periode de vacances:
http://www.youtube.com/watch?v=XqFovPPOWAg 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada